Top

Klantenservice

Klantenservice

Bestelling ophalen

U kunt uw aankoop ook ophalen. Dit kan zijn omdat u dan geen verzendkosten heeft, misschien liever niet op internet koopt, in de buurt van Purmerend woont, het dezelfde dag nog wilt hebben, enz.

Wij hebben geen winkel/showroom, maar voor klanten die willen ophalen bieden wij de mogelijkheid om het op een prive adres op te halen, dit kan uiteraard alleen op afspraak.

Wij zorgen dan dat de producten klaar liggen. LET OP, dit is een prive adres, u kunt dus niet pinnen en er is geen wisselgeld. Het beste kunt u bestellen en dan online betalen.

Als u aangeeft bij het bestellen dat u wilt ophalen krijgt u geen verzendkosten. Wilt u even afstemming over het ophalen, dan kunt u bellen op 0299 84 23 30 naar Rob Hendriksen.


Bestelling plaatsen

Stap 1: 

Plaats de artikelen die u wilt bestellen in uw winkelwagen door onder aan de artikelpagina het aantal in te vullen en op Bestel te klikken.

Stap 2:
Rechtsboven in uw scherm ziet u de artikelen die u in winkelwagen heeft gelegd. Druk op bekijk winkelwagen.

Stap 3:
In de winkelwagen wijzigt u het aantal of verwijderd producten en drukt u op Volgende Stap.

Stap 4:

  1. U kunt inloggen als u een account heeft en klikt daarna op Volgende Stap.
  2. U kunt een account aanmaken kies dan voor Ik Ben Nieuw .
  3. Wilt u bestellen maar geen account aanmaken, klik dan op bestellen zonder account

Stap 5:
Vul de factuur gegevens in. Wilt u dat wij op een ander adres afleveren kies dan voor ander adres en vul de aflever gegevens in. Ook kunt u kiezen voor pakjegemak, klik daarna op Volgende Stap.

Stap 6:
Vul de gewenste betaalwijze in, indien u Sisow iDEAL aanvinkt, kies dan ook uw bank en klik dan op Volgende Stap .

Stap 7:
Nu krijgt u een overzicht van uw bestelling te zien. Druk nu op Nu Bestellen. U wordt eventueel naar een betalingssysteem doorgestuurd.

Uitgebreid voorbeeld bestelling plaatsen KLIK HIER


Levertijd

Op een werkdag besteld (en zichtbaar betaald) is uiterlijk de volgende werkdag verzonden. 

De levertijd hangt mede af van wanneer wij uw betaling ontvangen.
Wanneer je betaald met iDEAL, Paypal of Klarna betaald wordt de betaling meestal dezelfde dag nog door de webshop geregistreerd en verzenden wij uw bestelling uiterlijk de volgende werkdag en afhankelijk van drukte en tijdstip soms nog dezelfde dag.

Een bankbetaling zien wij pas een dag later en vanaf vrijdag op zijn vroegst op maandag.
Daarom verzenden wij uw bestelling bij een bankoverschrijving vaak een werkdag later, als u direct de bankoverschrijving doet natuurlijk. Wilt u dus uw bestelling sneller ontvangen, betaal dan met iDEAL, Paypal of Klarna.

Betaalsystemen

Klarna achteraf betalen (€ 1,97)

iDEAL (gratis)

PayPal (gratis)

Bankoverschrijving (gratis)

Creditcard (gratis)


Achteraf betalen

Bij ons kunt u ook achteraf betalen. Voor deze dienst gebruiken wij Klarna, u betaald dan niet aan ons maar aan Klarna.

Als u uw bestelling thuis ontvangt, krijgt u ook een factuur. Deze wordt samen met de producten of per e-mail naar u verstuurd.

De factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden. Controleer daarom altijd de datum op uw factuur, zodat u zeker weet wanneer de betaling uiterlijk bij Klarna binnen moet zijn.

Voor het achteraf betalen met Klarna rekenen wij € 1,97


Verzendkosten

Het maakt niet uit hoeveel of hoe zwaar de producten zijn, u betaald maar 1 vast tarief. De verzending is met Postnl en handtekening voor ontvangst voor Nederland.

Nederland

Pakket € 6,75
Briefpost € 2,00

België € 13,75
Briefpost € 3,00


(Ander) afleveradres

Bij het bestellen kunt u het ingevulde factuuradres gebruiken, dan hoeft u niets extra's te doen.

Wilt u gebruik maken van een ander afleveradres, vink dan aan na het adresgegevens invullen "ander adres" dan kunt u hier een afleveradres aangeven dat anders is dan uw factuur adres.


Geen account nodig om te bestellen

U heeft bij ons geen account nodig om te bestellen, wij vragen alleen de minimale gegevens die nodig zijn om een bestelling te kunnen verzenden.

Tijdens het bestelproces kunt u zelf kiezen voor het wel of niet aanmaken van een account. Het voordeel van een account is dat u bij een volgende bestelling kunt inloggen met emailadres en wachtwoord, dan worden uw gegevens automatisch bij het bestellen ingevuld, het is dus een stukje gemak voor volgende bestellingen.

Binnenkort kunt u met een account ook uw vorige bestellingen zien, dit kan ook handig zijn voor herhalingsaankopen.


Wachtwoord vergeten

Heeft u bij een vorige bestelling een account aangemaakt, maar bent u deze vergeten, vul dan uw email adres in bij de inlog pagina en klik op wachtwoord vergeten, u krijgt dan een mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.


14 dagen bedenktijd

Je mag veertien dagen kijken of het product aan jouw eisen voldoet. Het product mag terug, in de originele staat en verpakking. Zo kun je het product bekijken zoals je ook in de winkel zou doen. Je mag een product bijvoorbeeld wel uit de doos halen en bekijken, maar niet gebruiken. Als het product niet meer compleet is of er zichtbaar gebruikt uitziet, kunnen we het helaas niet terugnemen. Natuurlijk kun je bij twijfel altijd contact met ons opnemen. We denken graag met je mee. Indien het product in nieuwstaat bij ons binnenkomt ontvangt u het gehele aankoopbedrag van ons retour, minus de verzendkosten van de zending. Het retourzenden is voor rekening van de klant bij de 14 dagen bedenktijd.


Stappenplan retourneren

1. Mail ons dat je het product wilt retourneren, vermeld daarbij je bestelnummer en geef aan of het om je bedenktijd gaat of om garantie en wacht met terugzenden op onze gegevens. Het hangt namelijk van een aantal zaken af waar je het product naartoe moet zenden.

2. Je ontvangt van ons de juiste gegevens voor het terugzenden, bij garantie is het een ander adres dan bij de 14 dagen bedenktijd, dus wacht deze gegevens af voordat je terugzend.



@